Uudised ja teated

Hankekutse: Kolga Kooli vihmaveesüsteemide ja parapettide korrastamine

1. Hanke nimetus
Kolga Kooli vihmaveesüsteemide ja parapettide korrastamine.
 
2. Hankemenetluse liik
Tööde hange, alla lihthanke piirmäära jääv hange.
 
3. Hanke teostamise aeg / periood
Hankega soovitakse teostada Kolga Kooli (Kooli, Kolga alevik, Kuusalu vald) vihmaveesüsteemide ja parapettide korrastamise ja vajadusel vahetamise tööd. Tööde teostamine on planeeritud alates 1. juulist 2025 ning see tuleb lõpetada hiljemalt 19. august 2025.
 
4. Hanke üldised tingimused
4.1 Hankija: Kolga Kool (edaspidi "Hankija").
4.2 Tööde teostamise koht: Kolga Kool, aadressil Kooli, Kolga alevik, Kuusalu vald, Harjumaa.
4.3 Vastutav isik: Kolga Kooli majandusjuht Krista Kukk, tel 524 4809, e-post krista.kukk@kolga.edu.ee
4.4 Osalejatel on õigus hanketeate ja dokumentatsiooni kohta saada selgitusi või täiendavat teavet Kuusalu valla abivallavanemalt Ranno Poolilt tel 5649 4882, e-post ranno.pool@kuusalu.ee
4.5 Objektiga tutvumine on kohustuslik, see on võimalik tööpäevadel kell 09.00–15.00. Enne objektiga tutvuma tulekut tuleb vastutavat isikut sellest informeerida. Pakkuja tutvub tööde teostamise tingimustega, sealhulgas sissesõiduteede ja sissepääsudega, ning koostab hinnapakkumise kõigi vajalike tööde ja kulutuste kohta. Hilisemaid pretensioone ega hinnamuutusi ei rahuldata.
4.6 Hankija sõlmib lepingu eduka pakkumuse esitanud pakkujaga, kes vastab seadusest tulenevatele nõuetele ning omab varasemat kogemust ehitustööde teostamisel.
4.7 Hankest kõrvaldamise alused: Pakkuja kõrvaldatakse hankest, kui tal on riikliku maksu, makse või keskkonnatasu maksuvõlg, maksukorralduse seaduse tähenduses maksu- või sotsiaalkindlustusmaksete võlg või kui pakkujal on eelnevatest hangetest täitmata jäänud kohustusi Kuusalu valla ees.
 
5. Tehniline kirjeldus
Hanke esemeks on Kolga Kooli vihmaveesüsteemide (rennide ja torude), parapettide ja korstnaplekkide korrastamine, vajadusel vahetamine ning sademevee hoonest eemale juhtimine vastavalt objektil tuvastatud vajadustele.
Tööde hulka kuuluvad:
 
Katusele koguneva vee juhtimine kõikidelt katuse pindadelt rennidesse.
 
Vajadusel olemasolevate rennide kohendamine, parandamine või vahetamine.
 
Uute vihmaveerennide paigaldamine seal, kus vajalik.
 
Torude ja torukomplektide paigaldamine ja ühendamine vastavalt vajadusele.
 
Sademevee hoonest võimalikult kaugele eemale juhtimise tagamine.
 
8 korstnajuure ümbruse plekitööd (korstnaplekid) ja vajadusel nende korrastamine.
 
Parapettide korrastamine ja vajadusel parapetiplekkide vahetamine või remont.
 
Ehitusjäätmete utiliseerimine vastavalt seadustele.
 
Kõik tööd peavad vastama kehtivatele normidele ja tehnilistele nõuetele. Mitmeti tõlgendatavate tööde osas loetakse prioriteetseks Hankija tõlgendus. Pori, tolmu, mustuse ja ehitusprahi kandumine tööalast väljapoole peab olema takistatud või koheselt peale selle tekitamist kõrvaldatud. Tööde käigus tekkinud avariid, vigastused ja kahjustused on Töövõtja risk ning nende kõrvaldamise kulud on Töövõtja kanda. 
 
6. Tööde üleandmine
6.1 Tööde üleandmine toimub akti alusel, mille Töövõtja esitab Tellijale tööperioodi lõpus. Aktis näidatakse tehtud töö maht vastavalt hinnapakkumusele. Akti allkirjastavad Tellija ja Töövõtja esindajad.
6.2 Arve esitatakse elektrooniliselt, aluseks on Töövõtja ja Tellija poolt allkirjastatud akt. Arve võib esitada paralleelselt akti allkirjastamisega.
 
7. Nõuded pakkumuse esitamiseks, vormistamiseks ja märgistamiseks
Pakkumus tuleb esitada hiljemalt 25. juunil 2025. aastal kell 16.00 meiliaadressile krista.kukk@kolga.edu.ee. Saatmisel lisada märksõna „Vihmaveesüsteemide korrastamine". Pakkumuste hindamise kriteeriumiks on väiksem ja parim pakkumine.